Hoe schrijft u een overtuigende aanmaning?

Uit een recente studie van Graydon over het B2B betaalgedrag in België blijkt dat 31% van de facturen niet op tijd betaald wordt. Bijna 10% van de facturen wordt zelfs meer dan 90 dagen te laat of helemaal niet betaald. En dus moeten die onwillige klanten aangemaand worden om tóch … Read More

Waarop moet je letten als je een factuur wil protesteren?

Facturen protesteren: opletten geblazen  Het is de normaalste zaak van de wereld dat je een factuur protesteert wanneer je niet akkoord bent met de inhoud, de berekening of wanneer de geleverde prestatie/dienst/producten niet conform de afspraken waren. Maar het blijkt niét de eenvoudigste zaak ter wereld om correct te doen. … Read More

GeKa , onze verrassing zit in het resultaat, niet in de kosten.

GeKa Incasso: onze verrassing zit in het resultaat, niet in de kosten Trouwe klanten aanporren om hun facturen te betalen is delicaat en onplezierig. Daarom specialiseerde GeKa zich in het menselijk en toch daadkrachtig innen van uw moeilijk inbare facturen, zelfs voor de kleine bedragen. Onze eerste focus ligt op … Read More

Onbetaalde facturen? Wat te doen?

Jef stapt naar de advocaat want hij heeft onbetaalde facturen. Jef heeft op voorhand geen idee van hoeveel het hem zal kosten. De advocaat van Jef begint meteen te bellen en aanmaningen te schrijven. Jef krijgt te horen dat het een rechtszaak gaat worden en dat zijn advocaat zal gaan pleiten. … Read More